8. september 2015

Back on track!

Da er jeg endelig tilbake igjen i bloggverden etter et lengre opphold de siste månedene. Ikke minst er jeg tilbake igjen på blogspot og den gamle bloggadressen min. Etter halvannet år hos Woolspire er jeg nå klar for å finne tilbake til blogginspirasjonen her på blogspot, og jeg håper at dere følger med på overgangen. Alle tidligere innlegg skal ligge i arkivet, men kommentarer har forsvunnet på veien.

Selv om det har vært stille på bloggen alt for lenge nå, betyr ikke det at strikkepinnene har fått hvile. Mange plagg har kommet av pinnene, og jeg gleder meg til å vise frem en del av det. I mellomtiden får du en liten smakebit her med bilder fra min Instagramprofil @strikkeganga.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin blog du har. Og sikke fine strikkede og hæklede ting. Jeg må vist følge lidt med��

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du har vært innom og at du vil følge med videre! =)

      Slett
  2. Så koselig at du er aktiv igjen.
    Var innom Woolspire i går for å se, men nå finner jeg ingen blogoversikt der lengre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Woolspire har flyttet bloggene til en ny server og i flytteprosessen har det blitt litt rot, med tid og stunder vil nok bloggoversikten være tilbake igjen. Kjekt at du fant meg igjen her på blogspot i hvert fall! =)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...