17. mars 2014

På flyttefot


Jeg - eller det vil si bloggen er på flyttefot! Bloggen skal flyttes til det nye strikkenettstedet Woolspire. Flyttingen er i gang og du finner bloggen min her. For anledningen har bloggen fått seg et lite ansiktsløft og fornyelse, men utenom det vil det ikke bety store endringer at bloggen flyttes. Jeg vil fortsatt blogge om mine strikke- og hekleprosjekter, men vil nå være en del av et større samfunn av strikkebloggere og inspirasjon. Etter hvert vil du komme inn til den nye bloggen direkte fra denne adressen.

Hele Woolspire er fortsatt under utvikling, og det kommer stadig mer - her finner du artikler, inspirasjon og opplæringsvideoer, og på sikt mange spennende strikkeblogger.  

Jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt strikkebloggekapittel, og håper at du blir med på reisen videre! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...