10. mars 2013

Aviatorlue og ballerinatøfler


Disse søteste tøflene og luen ligger nå å venter på en ny verdensborger. I utgangspunktet raske og enkle prosjekter, men tøflene har ligget i lang tid og ventet på en god dose heklemotivasjon. Jeg har heklet utrolig lite og hver gang må jeg sette meg ned med tutorial-videoer for å finne ut hvordan det gjøres! Heldigvis finnes det mange gode videoer på nettet, og jeg fikk endelig somlet meg til å bli ferdig med prosjektet nå i helgen. 


De søte ballerinatøflene er strikket etter Drops sin oppskrift i Pickles Baby Merino. 
Litt rart at noen skal få plass i disse bittesmå tøflene!


Luen er også strikket etter en Drops oppskrift - Aviator luen i det samme garnet. 
Begge i str 1/3 måneder.




2 kommentarer:

  1. Kjempefint strikk til søte babyar. Ballerinaskoa har eg nettop laga...dei er så søte. Har dei på bloggen min :)
    Ha det fint, frå MarJE

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja synes dei var kjempe søte! Tittet innom siden din og - tror jeg må øve meg på å hekle så jeg kan lage mini-"converse" også =)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...